14 Ocak 2011 Cuma

Kick-Box'a Başlıyorum.

Baharla birlikte yapılacak çok işim var. Mart ayına, daha doğrusu köye gitmeme 2 ay zaman kaldı.

Köydeki 15 kadar badem ağacı tamamen budanacak ve aşılanacak. Muhammet Amcamdan öğrendiğime göre en iyi budama ve aşılama zamanı Mart ayının başlarıyla sonuymuş.

Kalan iki ayımı değerlendirmek istedim ve bu gün Çorum'un milli sporcularından ve antrenörlerinden Hasan ÇALIŞKAN hocayla görüştüm. Hocamın yaklaşımını o kadar beğendimki hemen orasını kendi evim gibi benimsedim.

Güzel bir salonu var; salon içerisinde çeşitli spor dallarında kullanılmak üzere değişik değişik aletleri gözüme çarptı. Salonda çalışanlarırın yaşları 7'den yetişkinlere kadar çıkıyor. Zannedersem en yaşlıları ben olacağım.

Tabelaya bakıpda aldanmamak gerek, ilk önce bende bir şeye benzetemedim ama içeri girdiğimde farkı fark ettim. Ufak bir Çin kasabasındaki Spor Okullarına benziyor. Girişte ayakkabılar çıkartılıyor, saygı ve sevgi başlıyor. Kursiyerlere baktığımda hiç birisinin yüzünde vurayım, kırayım, döveyim diye bir ifade görmedim. Hepside Ülkemin saf ve berrak insanları, tertemiz çocuklar.

Hocamız Hasan Bey ise tıpkı Ulu Başbuğ ATATÜRK'ün "Ben sporcunun zeki, çevik ve aynı zamanda ahlaklısını severim" sözlerini kendisinde toplamış, Türklüğün tüm güzel vasıflarını bünyesine ve ruhuna katmış tipik bir Anadolu çocuğu.


Burası da spor salonunun girişi. Gerçi fotoğrafı biraz yukarısı görülecek şekilde çekmişim ama mütevazi, kendisine has bir görünüşe sahip. Hocamın dediğine göre ellerindekilerle yetiniyorlarmış.

İlk çalışmama yarın sabah başlayacağım. Eşofmanlarımla ayakkabılarımı şimdiden hazırladım bir kenara koydum...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

iste bu cok kıymetli olmalı?
*ama ya tehlikesi?
-BİRAZ YÜREGİM KALKTI GİBİ:(
*HAY ALLAH!FENA ENERJİ,VE SİNİR BİRİKMİS GENE SENDE!
NEYSE DOGADA İNSAALLAH BU DEFA YAGMUR FECİ OLMAZDA,TADINA VARIRSIN GİDİNCE KÖYE...
*ASLINDA EPEY PARA KAZANIYORLARMIS KARDESİMİN RAKİPLERİ MELBOURNE*DE..BİZİMKİDE YALNIZ OLDUGUNDAN ANCAK*VÜCUT GELİSTİREBİLMİS..BABSIZLIK BERBAT BİRSEY!BAZEN KIZIYOR..BAZENDE ÜZÜLSEMDE..GENLERİMİZ FARKLI YA!ONDA SADECE MÜSLÜMANLIK AGIR BASIYOR..BABAMIN DEDEMİN ETKİSİNDE!
*BENSE RUMELİ/TÜRK+MÜSLÜMAN CAMİASI/EVLADI-FATİHAN OLARAK YETİSTİRİRLMİSİM.
--SANA KÖKENİMİ GÖNDERİCEKTİM...BÜRÜNGÜZLÜLER DERNEGİNE GİTTİM ALDIM BÜYÜK BABA TARAFIMIN KÖKENİNİ..AMA BÜYÜTMEM GEREK..BENDE GÜC BIRAKMADI BU OGLAN SAGOLSUN..PERİSAN OLUNCA BENDE BERBAT OLDUM..DÜZELİNCE SIRAYA KOYARIM YASRASAM..NE OLDU CİCEK İSİ?