4 Ocak 2011 Salı

Dananın Kuyruğu Koptu...


Dananın kuyruğu koptu;

18 Aralık 2010 günü girdiğim motorsiklet ehliyeti yazılı sınavını "90" puan alarak geçmişim. Şimdi sırada motorsiklet direksiyon sınavı kaldı. İşim de Allah'a kaldı.

Bisiklet sürmesini biliyorum ama motor sürmesini bilmiyorum. Hay Allah, bir akrabamda yok ki motorlu, olsada bana motorsiklet kullanmayı öğretse.

Büyük ihtimalle direksiyon sınavı haftaya pazar günü. İmtihanı yapan hocalara diyeceğim; "Arkadaş ben motor kullanmayı bilmiyorum, siz bana "geçti" notu verin yeter. Ben motor alınca köyde boş bir arazide sürmesini öğrenirim." İnşallah yok, mok, öyle şey olmaz demezler. Derlerse şayet; "Alın atınızı, .... tımarınızı." derim, bırakırım orada. Ehliyet mehliyette almam bildiğim gibi karadüzen çıkarım trafiğe.

Neyse, böyle olmayacağını tahmin ediyorum. Hocalar işi yokuşa sürmezler. Karşılarında kontak kapatmadan 2 bin kilometre yol almış şoför var.

Tabii ki bunu ilerleyen zaman gösterecek. Ben de buradayım, sizlerde buradasınız...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ben bisikletin ancak 3 tekerlegini!!ögrenmistim:)*SANA BRAVO!
DİREK ARABA KULLANDIM..HEMDE İLK DAK.DA..OGLUMUN BABASI YOKUS YUKARI!!YOKUS ASAGI:( VS..CUKURLARLA DOLU TOPRAK YOLLARDA ÖGRETTİ..BİR GÜN..
ERTESİ GÜN GİRDİM..ALDIM!
O VAKİTLER CENGELKÖY VS..TEPELERİ BAKİRDİ...ORALARDA ÖGRETMİSTİ..SAGOLSUN..
**HAYIRLISI EVLAT.
***SEN(*KAZANIRSIN.HİC SÜPHEM YOK!
-GÖNLÜNÜ FERAH TUT LTFN.