27 Kasım 2008 Perşembe

Korkuyorum Gülüm...



Yağmurlardan korkuyorum, zamansız yağıyorlar Gülüm;

Ellerinde mor çiçekler, saçlarının röflesi, rüzgarlar dağıtacak diye korkuyorum düşlerimin ötesi.

Mihriban gülmeyecek diye bir gün, dudaklardan, mısralardan düşecek diye korkuyorum,

Salâbetim ben halâ, urganlar çözülecek, halatlar kopacak diye korkuyorum,

Pervin bir tarafta, bir tarafta Zuhâl, kanıyor içim, doğmayacak diye korkuyorum Gülüm,

Pırıl pırıl nûr akıyor, kelebekler güneşe pervane olmayacak diye bir gün, korkuyorum,

Kehkeşandaki alemden koparsa aşkım kande diye korkuyorum,

Mahzun bakışlardaki gamzeler, pembesini kaybedecek diye korkuyorum Gülüm,

Sırra kadem basacak menşei belirsiz duygulardan, mesafeler açılacak diye korkuyorum,

Göz göz yaralar bir gün vücudumda, çaresizliğime korkuyorum,

Minicik avuçlardaki ince çizgiler bir yerlerde kesişecek diye korkuyorum Gülüm,

Saba, tan, şafak bir gün hercümerç olacak, gülmeyeceksin diye korkuyorum,

Ola ki zaman gelip; uçurumun kenarından mavi-beyaz bulutlara koşacaksam eğer, şarjörlere mermiler basacak bu parmak diye korkuyorum,

Seni kaybetmekten,

Melek kanatlarından bir tüyün dökülecek diye korkuyorum be Gülüm...

1 yorum:

yaz yagmuru dedi ki...

keske,röfle yerine,'daha eski bir kelime?kullansanız..o orada cok ayrı kalmıs,diger kelimelerden!
yani mor ciceklere ters düsmüs:)
MİHRİBAN HEP GÜLSÜN..HANDE ZATEN sanki, daha savascı olucak gibi?
hislerim yanılabilir..
*salabetsiniz ha!
kim dogmayacak?orada bir kelimemi eksik?pervinle,diger isimden sonra!
genel olarak fevkalade hissedilmis,
yapacaklarından korkuyor..ama birseyler ONU TUTUYOR GİBİ?
keske sarjörleri yada mermileri,farklı hissettirebilseydin..o vakit daha mı az korkulurdu..bilemiyorum..sair HİSSEDER!haklıysa bize sadece BRAVO DEMEK düser.