16 Ocak 2012 Pazartesi

Ve Kar Yağdı...

Ocak ayının 15'i olmasına rağmen öyle gözle görülür bir kar yağmamıştı daha. Etrafımızdaki yüksek dağlara yağmasına yağmıştı, köy yolları kapanmıştı ama şehre daha yağmamıştı...
En sonunda geçte olsa yağdı.

Sabah ezanının sesine uyandım, dışarı baktığımda lapa lapa kar yağıyordu. Hemen giyinip dışarıya çıktım. 
Hükümet Konağının yeni bahçe düzenlemesi. Bence eskisi daha güzeldi. Bu görüntüyü elde etmek için asırlık çam ağaçlarını kesti belediyemiz, ne akla hizmet ettiyse...
Yukardaki fotoğrafları flaşlı çekmiştim. Makineyi flaşsız çekime ayarladığım da görüntü daha güzelleşti. 
Gazi Caddesinden Bahabey Caddesine çıkan yolun görüntüsü...
Gazi caddesinin Samsun istikametine giden yönü...
Gazi Caddesinden Saat Kulesine gidiş...
Pir Baba Çamlığı...
Yolumun üzerindeki annemin evinin fotoğrafını da çekmeyi ihmal etmedim, anneciğim uyuyordun biliyorum, bir 'Merhaba, günaydın' diyemeden geçtim evinizin önünden. 
Beni bir müddet takip eden köpek, ne yaptığıma pek akıl erdiremedi, gün doğmadan yola çıkan bu adamı ıssız caddelerde biraz takip ettikten sonra özgürce dolaştığı caddelerinde, sokaklarında kıvrılarak uyumaya başladı...
Saat 06:00'ya geliyordu ki evimin kapısının zilini çaldım. Şerife'de beni bekliyormuş; elince kepçeyle sıcak bir şekilde karşıladı beni...

Hiç yorum yok: